Skargi i wnioski
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46): skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego będą pozostawione bez rozpoznania.
Skarga może być złożona na każdym etapie usługi wzorcowania.
Przed podpisaniem umowy na usługę wzorcowania Klient jest informowany o zasadach składania skargi.
Po wykonaniu usługi wzorcowania, Klient ma prawo do złożenia skargi w terminie do 14 dni od daty otrzymania świadectwa wzorcowania.
Skarga rozpatrywana jest bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty zgłoszenia.